perjantai 22. maaliskuuta 2019

Minun viikko

Moii nyt on yks viikko takana päin ja toinen vielä edessä.
Kun tulimme 10 päivä sunnuntaita plymountiin matka oli aikas pitkä kun eka joku kolme tuntia lentokoneessa ja sitten viisi tuntia muistaakseni niin bussissa ja olimme hotellilla joskus seitsämän aikoihin ja sitten heti maanantaina piti mennä kouluun.
Noh maanantai se meni ihan hyvin jännitti ihan sairaasti kun piti puhua englantia ja kun minun englannin kieli on aika huono ymmärtäminen ja puhuminen mutta olen kuitenkin selvinnyt :D noh tiistaina mentiin akvaarioon siellä oli todella söpöjä rauskuja ja haita sitten käytiin syömässä pizzaa ja se oli ihan hyvää vaikka siellä ei ollutkaan tonnikala pizzaa :D noh se tiistai ilta meni sarjoja katsellessa ja niih
Keskiviikkona ja torstaina oli koulua taas ja oli todella kivaa jotenkin olen tykästynyt englantilaiseen kouluun :D noh okei ikävöin vähän jo suomen kouluruokaa kun täällä se kouluruoka on niikuin jotai ranskalaisia ja sen sellaista :D
Perjantai oli aika tyhjä päivä itselläni muut menivät leffaan mutta itse jäin hotellille nukkumaan kun oli aikas hyvin väsynyt olo
Ainiin nämä hotelli aamiaiset ovat olleet ihan hyviä joka päivä aamuaisella on pakko syödä yksi pieni muffinssi.. Niin parasta nam! :3  noh lauantai se meni eniten shoppailussa löysin hienoja vaatteita ja sen sellasia nyt vaan mietin miten ne menee matkalaukkuun varmaan pitää loppupeleissä istua sen päälle että saan sen kiinni :DD noh sunnuntai päivä meni eniten itselläni maaten kun lauantaisen shoppailu päivän johdosta jalat olivat sairaan kipeet niin en sitten kyennyt lähtemään pienelle sunnuntain retkelle muiden kanssa ainiin kävimme muutamien
 kanssa illalla vielä mäkkärissä!
Noh sitten alkoihin viimeinen viikko maanantai ja tiistai meni koulussa soitellen ja keskiviikkona oli taas pieni keikka jossa soiteltiin ja niin viime viikon keskiviikkona oli myös sellainen ja se olu kyllä todella kivaa. Noh torstaina jäin hotellille kun väsytti niin paljon ja muutenkin oli vähän kipeä olo.
Noh perjantaina soitettii kaksi biisiä englantilaisille opiskelijoille ja kerrottiin suomesta ja nii sitten menimme vielä syömään Himalayan Spice nimiseen mestaan syömään ja kävin ostamassa eväitä lauantaiseen bussimatkaan
Noh lauantaina oli lähtö menimme aamupalalle ja sitten lähdettiin bussilla kohti lentokenttää oi ihanaa taas monen tunnin bussi matka ja lentomatka siihen päälle :D noh tälläinen oli tämä matka.